Vinteen

Alien - Arco

feel like an alien.

存档灵魂:

Alien
外星人


【歌词】


Every hour, every day
Isn’t nature denied?
In a world where it rains
You're the sun in the sky
每过一小时,每过一天
是否都与周遭格格不入?
在一个雨下不停的世界
你就是那太阳高挂天空。

But I can't bear to see you
'Cos I can't bear the pain
And I can't heal the wounds
'Cos I still can't explain
但是我却不敢直视你
因为我不堪心痛折磨
因为我无法愈合伤痛
因为我仍然无法说清。

Why I feel like an alien
Not part of the human race
When my heart wants to burst
At the sight of your face
为何我感觉我像外星人
不再属于人类
我心中的希望就破灭
当多看你一眼。

I feel like I'm suffering
From a beautiful disease
When your sad pretty smile
Brings me down to my knees
我觉得我在遭受煎熬
患上一个美妙的病痛
当你的忧愁转成微笑
我的双膝就跪倒在地。

Such a simple thing
It should be such a simple thing
如此简单的一件事情
就是这样如此简单的一件事。

You can call me confused
All that I can confess
Is I can't come to terms
Settle for something less
你可以说我魂不守舍
这我不得不承认
是否我无法解脱
越来越迷茫若失?

Will I feel this emotion
Till the day that I die?
And go to my grave
Still wondering why
是否这份情萦绕不去
直到我死去的那一天?
也会带到我的墓穴中
依然追问这到底为何?

I feel like an alien.
我感觉我就像一个外星人。


评论

热度(15)