Vinteen

Mad World - Jasmine Thompson

什么都行:

存档灵魂:

Mad World
疯狂的世界


【歌词】


All around me are familiar faces
Worn out places worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere going nowhere
身边尽是熟悉陌生的面孔
破旧不堪的家园,疲惫不堪的面孔
每日从早到晚在疲于奔命
无可奈何,毫无生机。

Their tears are filling up their glasses
No expression no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow no tomorrow
他们饱含心酸泪水,浸湿模糊了他们的镜片
不苟言笑,面无表情
我垂头丧气,我想要溺死在我的悲哀沉默中
没有明天,没有未来。

I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very very
Mad World Mad World
我发现这滑稽可笑
我感觉这悲伤无奈
那些在梦中的死亡
竟是我做过的最美好的梦
我发现,我很难向你解释清
我也感觉,消沉得令人难以接受
人们却日复一日重复,不觉厌倦
这是一个非常,非常
疯狂的世界,疯狂的世界。

Children waiting for the day they feel good
Happy birthday happy birthday
And I fell the way that every child should
Sit and listen sit and listen
孩子期盼美好日子的来临
不过生日快乐,生日快乐
我感觉每一个孩子都应该
坐下来聆听,聆听万籁之声。

Went to school and I was very nervous
No one knew me NO ONE KNEW ME
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me look right through me
上学的路上,我紧张不安
无人知晓我,无人理解我
你好老师告诉我该学什么
目光划过我,一瞥而过。

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's very very
Mad World Mad World Mad World
我发现这滑稽可笑
我感觉这悲伤无奈
那些在梦中的死亡
竟是我做过的最美好的梦
我发现,我很难向你解释清
我也感觉,消沉得令人难以接受
人们却日复一日重复,不觉厌倦
这是一个非常,非常
疯狂的世界,疯狂的世界,
丧心病狂的世界。


评论

热度(45)